Tuesday, July 21, 2009

Stylish x 100



In turul zilnic al blog-urilor de fashion si beauty, mintea mi s-a fixat iremediabil pe cele doua outfit-uri de mai sus.

Mi se pare absolut fascinanta combinatia dintre fusta/pantaloni scurti cu talie inalta, inchisi la culoare, cu aerul lor usor auster, alaturati unei bluze extrem de feminine, fluide, care parca mangaie pielea.

O tinuta perfecta pentru un cocktail, din punctul meu de vedere, iar daca am cobori pana la genunchi lungimea fustei sau a pantalonilor, am obtine un look foarte stilat pentru business. Valabil si pentru noi, cele mai putin norocoase, care nu dispunem de picioare la fel de seducatoare ca cele din poze.

Sa nu uitam accesoriile: colierul din prima poza mi se pare usor prea masiv, avand in vedere lungimea sa si suprapunerea cu imprimeul bluzei, dar nu deranjeaza. In schimb ... siragul de perle din poza 2 mi se pare alegerea perfecta: imprimeu floral soft + perle = feminitate la superlativ. Cred ca tocmai mi-am deconspirat pasiunea pentru perlute, pur si simplu dau greutate (stilistica, of course) aproape fiecarei tinute.

Credite pentru pozele de mai sus:
- poza 1 - Olivia Palermo, din ceva serial american in voga, skinnyvscurvy.com;
- poza 2 - Una dintre mintile stralucite din spatele brand-ului ChouChou, via StreetAsCatwalk.ro

No comments:

Post a Comment